شناسهٔ خبر: 123990 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور خبر داد:

بارش برف و باران در محورهای برون‌شهری استان تهران و ۱۳ استان کشور

باران کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-رشت و محور شهریار-تهران و همچنین بارش برف و باران در محورهای برون‌شهری استان تهران و ۱۳ استان کشور خبر داد.

رضا روشنی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وضعیت تردد در محورهای برون‌شهری را اعلام کرد و گفت: هم‌اکنون  تردد در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه  و آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت  مسیر رفت و برگشت روان است. همچنین محورهای  چالوس، هراز و فیروزکوه دارای بارش برف و باران و آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران گزارش شده است.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج  محدوده پل فردیس و محور شهریار – تهران محدوده میدان معادن خبر داد.

روشنی افزود: در برخی از محورهای استان های  آذربایجان  غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، البرز، تهران، مازندران، کردستان، همدان، قزوین، زنجان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و کرمانشاه بارش برف و باران و در برخی از محورهای استان گلستان بارش باران گزارش شده است.

وی گفت: محور قدیم خرم‌آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود.